Se håndboken for Yamaha 9.9 her gratis. Denne håndboken er under kategorien påhengsmotorer og har blitt vurdert av 20 personer med et gjennomsnitt på 8.5. Denne håndboken er tilgjengelig på følgende språk: Engelsk. Har du et spørsmål om Yamaha 9.9 eller trenger du hjelp? Still spørsmålet ditt her
Yamaha 9.9 er en pålitelig og kraftig utenbordsmotor som er tilgjengelig i fire forskjellige modeller: standard- og langstamme, fjernkontroll og elektrisk start. Motoren har en maksimal effekt på 9,9 hestekrefter og gir brukere optimal pålitelighet og kraft. Yamaha 9.9 sin Powerhead har et sylindervolum på 212cc, og er utstyrt med to sylindre for en jevnere kjøretur. Motoren er også ekstremt stillegående og drivstoffgjerrig takket være Yamaha's unike teknologi for brenselinnsprøytning. Et annet viktig aspekt ved Yamaha 9.9 er tilgjengeligheten til vedlikeholdsfunksjoner, som et enkelt oljeskiftsystem og enkelt tilgjengelige filtre. Dette gjør rengjøring og vedlikehold av motoren enkelt og effektivt. Yamaha 9.9 er også bygget for å tåle tøffe forhold og langvarig bruk, takket være motorens konstruksjon av høy kvalitet og premium materialer. Pålitelighet og holdbarhet er viktige egenskaper ved Yamaha 9.9, og det er derfor en sikker investering for enhver som trenger en effektiv og pålitelig utenbordsmotor.
Yamaha | |
9.9 | |
påhengsmotor | |
Engelsk | |
Brukermanual (PDF) |
Finner du ikke svaret på spørsmålet ditt i manualen? Du kan finne svaret på spørsmålet ditt i Vanlige spørsmål om Yamaha 9.9 under.
E10-bensin består av opptil ti prosent etanol, mens E5-bensin vil inneholde mindre enn fem prosent etanol. Som et resultat av dette har E10-bensin en lavere prosentandel enn E5-bensin, noe som gjør den mindre skadelig for miljøet.
Vi har dessverre ikke manualen for Yamaha 9.9 tilgjengelig på Norsk. Denne manualen er tilgjengelig på Engelsk.
Finner du ikke spørsmålet ditt i listen? Still spørsmålet ditt her
Ingen resultater
Trenger du hjelp?
Har du spørsmål om Yamaha og svaret står ikke i manualen? Still spørsmålet ditt her. Gi en klar og omfattende beskrivelse av problemet og spørsmålet ditt. Jo bedre problemet og spørsmålet beskrives, jo enklere vil det være for andre eiere av Yamaha å kunne gi deg et godt svar.
Hvordan transportere en 9, 9 hk 2016 modell i bil? Liggende? Hvilken side skal den ligge på
Hvordan justeres tomgangs-turtallet?
Kjære,Følgende problem oppstod i dag med Yamaha 9,9 utenbordsmotoren med kort stamme og forgasser. Min sønn startet motoren uten problemer og dro ut på sjøen. Under kjøringen (ca. en halv time senere) stoppet motoren plutselig da båten gikk "full gass". Etter dette forsøkte han å starte motoren igjen, men startmotoren nekter å fungere. Den gjør ingenting lenger. Båtens elektriske system fungerer som det skal, radio, lys, horn osv. virker, og batteriet har tilstrekkelig spenning. Motoren er ikke "fastlåst", og det er nok bensin i tanken. Det er en gåte for oss hva som kan være galt. Har dere en løsning? På forhånd takk.Med vennlig hilsen, Roger Vos
Denne meldingen er automatisk oversattHeiHar kjøpt ein Yamaha 9,9 ca.10år gammel,lurer på kor mange prosent olje som skal ibensinen
Hvor mye olje skal en 4 taks 9,9 yamaha ha ?
Øke motorytelse hvordan ?
Hei, et spørsmål om oljenivået på en Yamaha F9.9 AE. Selvfølgelig er det en dupp i stikka, men det er ingen nivåindikator på duppen. Hva skal man følge eller er oljen på duppen allerede god?
Denne meldingen er automatisk oversattJeg har kjøpt en ny Yamaha 9.9 hmfs påhengsmotor. Motoren ble levert til meg med olje som hadde rent ut av motoren. Selgeren forsikret meg om at det ikke ville skje noe fordi motoren var pakket og sikret på pallen. Men da jeg åpnet pakken, la jeg merke til at litt olje hadde lekket ut. Ikke mye, kanskje rundt 100 ml. Jeg tørket alt, fylte på ny olje i motoren og prøvde å starte den. Men nå har jeg et problem. Jeg fulgte instruksjonene. Jeg koblet inn palen, satte girvelgeren i neutral og sugde. Gassen sto på kaldstart. Jeg klarte ikke å få i gang motoren. Det var som om noe blokkerte. Jeg prøvde og prøvde, men ingenting skjedde. Kanskje det løsnet litt, men jeg slet meg ut. Dessverre klarer jeg fortsatt ikke å starte motoren. Kan oljen som har rent ut ha gått inn i sylinderne og skadet noe? Hvorfor er det så vanskelig å trekke i startsnoren? Vennligst hjelp meg.
Denne meldingen er automatisk oversattpropellen har låst seg og samtidig sitter startsnora som lås.t
Beste.Hva kan være problemet med Yamaha 9.9 høyfart firetaktsmotor fra 1996 som fungerer perfekt, men har for første gang problemer med å skifte gir fremover som reagerer sakte, og når jeg gir gass, går ikke båten raskere. Det samme gjelder i revers. Hva kan det være?Mvh. Dick.
Denne meldingen er automatisk oversattAntall spørsmål: 34